Träffas nästa fredag?

Hej Hopp!
Nu börjar skolan om och d har man oftast inte tid för annat.
Men tänkte fråga om ni kunde ta ledigt en liten stund från allt pluggande ;p
Den 24/8 är en fredag och då slutar de flesta ganska så tidigt i alla fall.
Vi kanske kunde passa på att ses då, innan allvaret börjar med prov och massa läxor :p
Skriv och berätta om ni kan eller om ni har nåt annat förslag på dag!
Om vi har tur så kanske dansen börjar redan nästa lördag eller den därpå ;)
Hoppas hoppas :)
Soliga hälsningar de här sista lovdagarna ;)
Kram //Jasmine

Kommentarer
Postat av: ssofiah

hejhej , jag tror inte att jag kan ..
min kompis ska ha fest , och jag ska hjälpa henne fixa allt :/
ha de bra <3
sofia

2007-08-17 @ 14:15:43
Postat av: Pauline

Hej tjejer! Eran första cheerdance träning kommer vara v.35 den 1 september kl. 12.00-13.00 på Danscenter. Hoppas alla kan komma då! Skriv gärna ut det i bloggen Jasmine :) Kram från Pauline

2007-08-19 @ 14:14:14
URL: http://phantoms.blogg.se
Postat av: Marr

Jag tror nog inte en vardag e så bra ide. kan inte man isåfall träffas efter skolan? för man kan ju inte bara ta ledigt av de allvaliga för att träffa kompisar. eller det tycker inte jag iaff.
Buy

2007-08-22 @ 17:12:28
Postat av: Pauline

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER till Prowlers-kursen! Ni eller era föräldrar kan gå in och kolla på www.uppsaladc.se och se där hur dom ska anmäla er. Det kostar 800 kr per kurs om man är över 13 år! Sen tillkommer en medlemskostnad till Uppsala Danscenter på 50 kr. Sen kan man också köpa terminskort, då får man välja ut 3 lektioner i veckan (en av dom skulle då vara Predators) och bara betala 1950 kr. Sen får man gå på alla andra lektioner i mån av plats. Den här terminen kommer bli jätte kul!

2007-08-22 @ 21:26:30
Postat av: Pauline igen!

Det ska stå (en av dom skulle då vara Prowlers) angående terminskortet som jag skrev om här ovanför.

2007-08-22 @ 21:27:23
Postat av: Anna

jag kan tyvärr inte sk träffa en kompis och se på film och såt:/
men ha det så bra

2007-08-23 @ 16:22:45
Postat av: Camilla :)

shiiet, imorn börjar de, e de nån mer än jag som e nervös?
puss<3

2007-08-31 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0