Hej brudar!

Åå va bra, jag fick reda på av Jasmine hur man lägger in nya inlägg så nu kan jag informera lite o lägga upp nya pix =)
Det är såhär att typ nästan varje lördag är ledig (och då pratar jag om rosa stugan)
Hur ska vi göra med vem som köper in saker och så? Hur mycket pengar ska vi lägga ut osv.. Det kostar 50 kr att hyra lokalen.. O.. ja.. Börja diskutera.. :D

Jag tänkte att jag och några till kunde gå och köpa grejer tillsammans tex chips godis popcorn osv... O så kan alla betala senare... eller kan inte alla betala ett viss pris och så kan vi lägga det som blir över i vår lilla Prowlers bank som någon kan ta hand om? vad sägs om det?

Här kommer några pixx :)

image51

image52

image53

Fortsättning följer, någon annan gång :P
Ha det bäst! Prowlers-Pussar från eran MARYAM <33


Kommentarer
Postat av: Jasmine :)

VIKTIGT, LÄS ÄVEN FAST DET ÄR LÅNGT. DET ÄR LITE FAKTA OM VAD JAG OCH MARYAM DISKUTERADE OM!

(Ååh vilka gulliga bilder)
En smart idé är om vi bestämmer vem som tar med vad, t.ex. om jag tar med mig två läsk, så tar någon annan med sig en påse godis och någon kanske chips eller någonting annat. Ungefär som ett knytkalas. Om alla skriver upp sina favoriter, typ favoritgodis, godaste chipsen och vilka drickor man gillar, här på bloggen så kan vi sedan komma fram till vad vi ska käka och sedan vem som tar med vad eller vilka som tar med var, så vi delar på kostnaden. När det gäller hyr-kostnaden kan ju de som inte har tid att köpa något betala typ hälften var eller vad det nu blir. Vi kan ju höras och se hur det blir! Ni kan ju skriva förslag på vilken vecka ni kan, så vi kan fixa ett datum så snabbt som möjligt. Det blir ju roligare om vi gör någonting lite då och då. Det kostar ju inte så mycket om man är hemma hos någon, eller hyr t.ex. rosa stugan, som inte kostar så mycket. Vi delar ju på alla kostnader, så det blir ju inte mer än 20:- per gång om ens det, och det är ju inte så farligt, tycker jag iaf.

Massa kramar ♥ // JAsmine (;

2008-04-09 @ 18:14:07
URL: http://jasmines.tjejsajten.se
Postat av: Emilia.G

Hej!
jag åker utomlands vecka 16 och 17 så dom veckorna kan inte jag för jag ska åka till Thailand, men nuí kan absolut göra nått då om de är då det passar alla :D Är de nån träning på lörda 12/4??
Kramar

2008-04-09 @ 19:20:26
Postat av: Bella

Kul att bloggen börjar uppdateras =).Så tråkigt att behöva oroa sig om träningstider mm.Jag tycker iallafall att vi efter en träning,åker hem och duschar och så.Sedan möts vi nere på stan och handlar det vi behöver inför rosa-stugan.Fast då kan det ju bli lite trubbel,alla får ju inte plats i en bil.ELLER så kommer vi överrens efter någon träning vad vi ska ha(och ger pengar),och så åker en person och handlar det.Sedan möts vi upp vid rosa-stugan!Eller vad tycker ni?

Känner mig virrig idag,så säg till ifall jag var otydlig.

2008-04-09 @ 19:58:53
URL: http://bellizimo.blogg.se
Postat av: Victoria

Det låter skit bra det där :) Jag kan varje vecka skulle jag tro, har inget planerat iaf.
Minen som jag lyckades göra på den översta bilden va ju självklart med flit haha!
Puss och kram :)

2008-04-10 @ 17:16:47
URL: http://victoriawennstrom.blogg.se
Postat av: Anna

haha fina bilderXDXD men jag tycker att jasmines idé va bra :D:D kramar

2008-04-10 @ 21:15:16
Postat av: Hanna

snälla ingen rosa stuga den 19e, då är jag på gotland och jag vill gärna vara med :) det är ju ganska snart, så de kanske endå inte skulle passa.. men man vill ju vara säker ;)
jasmines och maryams idé verkar skitbra :D

pussar o kramar

2008-04-10 @ 22:24:12
Postat av: Från en stressad Maryam :(

ååå! Allt det här verkar så stressigt! Jag har tyyp 2-3 prov varje vecka och så oroar jag mig för betygen så är det massa annat på g! Jag vet inte vad jag ska ta mig till... kan vi inte ta det tyyp i juni? Eller tyyp slutet av maj? Eller jag vet inte.. :(

2008-04-11 @ 19:50:01
Postat av: Hanna

Lilla maryam :(

2008-04-17 @ 08:34:09
Postat av: Jasmine :)

Hejsan Svejsan :) Vi kan ju träffas bara någon dag nu på "mini-lovet" i fall alla är lediga onsdag-söndag nästa vecka, och bara ta en glass eller något, kanske fika i Stadsparken eller något annat kul. Det är ju fint väder och allt, så kan vi ta det med Rosa stugan i sommar någon gång, som Maryam föreslog. Vi kommer ju att "splittras" efter audition, så det skulle ju vara kul att göra något ihop innan det, eller vad tycker ni?! Skriv och berätta om ni kan göra något nästa vecka, kanske inte på onsdag, eftersom det är Valborg, men någon av de andra dagarna kanske?! Det är ju inte så att alla måste komma, men det blir ju roligare ju fler vi blir! Massa pussar // Er allas Jasmine

2008-04-22 @ 21:12:41
URL: http://jasmines.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0