DC Online nu på söndag !

Prowlers - Vi ses tisdag den 2/12 utanför Åhlens i city , ingången vid stora torget, för att gå o köpa tyg. Var där kl 1530 !
 
SÖNDAG

Vi ses vid ingången till Musikenshus mot Vaksala torg kl 10. Ni kommer ha tid att göra er i ordning.

DAGFÖRESTÄLLNING kl. 15.00-17.30
Var på plats före 15.00 innan föreställningen börjar.


Att ta med :
gäller alla:
* Svart toffs
* Svarta skor och/eller strumpor
* Hårborste/kam
* Hårnålar och Hårsprayn kan vara bra att ha
* Va grundsminkade med foundation, mascara, rouge osv, ta gärna med smink om ni vill som matchar era scenkläder tex. svart, rosa och silver


 PROWLERS: 
* Svarta leggings,
* Svarta hotpants
* svarta linnen ( kom ihåg att ha svart bh eller sportbh under, inga vita eller färgade band får sticka fram),
* era rosa ''handskar'' och band
* benvärmare
 
PYTHONS:
* Svart långärmad tröja
* Tejpen
* Svart nederdel , leggings och hopants eller vad bestämde ni?
* Silver hårbanden
Jennyfer - handskar om du kunde fixa det

Alla dansare måste komma ihåg att äta och dricka ordentligt underdagen så se till att ha tillgång till sånt !

Det här kommer bli toppen! Ha det så bra nu tjejer så ses vi, Tagga till !:D

Behöver ni få tag i oss av nån anledning går det att nå mig, Emma, på 0763379532

Kram / coacherna

Kommentarer
Postat av: agnes

hej, jag och min kompis jennifer kommer till åhlens idag för fanny kunde inte komma men vi ses där kram!

2008-12-02 @ 08:20:13
Postat av: Emma

Bra att ni säger till ! vi ses ;)

2008-12-02 @ 14:34:31
Postat av: Jasmine

Tagga tagga tagga, ska bli så jävla kuuul :D:D:D:D:D

2008-12-02 @ 16:44:26
URL: http://jasmines.devote.se
Postat av: Petra

Jag undrade mest för jag har ett mörkrosa och ett ljusrosa läppstift som vi i prowlers kanske kan använda? (jag har ingen aning när jag skaffade dom jag hittade dom igår när jag städade lite ^^)Det vore coolt annars om någon hade typ en synlig rosa ögonskugga vi kunde ha som passar till "handskarna" och banden.(jag hoppas någon läser det här ^^)

kramar

Petra

2008-12-03 @ 22:05:48
Postat av: Läppstift!

Petra läppstiftet låter kanon, ta med det:) Kram Emma å Katrin

2008-12-04 @ 19:32:20
Postat av: Petra

okej :) tränar varje dag för att försöka sätta "

glid"-delen med hoppen ^^ visst har vi fyra åttor på oss att gå? och jag och elin är på slutet av den sista? isf har jag räknat rätt när jag tränat ^^



kram

Petra

2008-12-04 @ 21:52:19
Postat av: Emma å Katta

Jätte bra att ni tränar hemma! Okej men vi går igenom det innan genrep imorgon!



Puss å kram!

2008-12-06 @ 11:47:08
Postat av: Emma

Från gliddelen har ni 4 åttor ! helt rätt :)

2008-12-06 @ 12:25:45
Postat av: Beata

ska vi byta om där eller komma dit ombytta ? :)

2008-12-06 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0