MYSKVÄLL =)

Hej alla små Prowlare ;) Vad duktiga ni var på audition igår! Jag (Jasmine) och Emilia B.B. tycker att vi borde fixa en liten myskväll innan sommarlovet, eftersom vissa av oss kanske kommer in i ett av de andra lagen till hösten. Som en liten avslutning på våran fantastiska tid ihop har jag och Emilia fixat en liten myskväll vid ån/hemma hos Emilia. Hon bor nämligen på Östra Å gatan, vilket ligger precis vid ån. Vi hade tänkt som så att vi träffas efter skolan, man tar med sig typ korv eller något annat att äta (ett alternativ är också att köpa pizza på PINOCCIO, som ligger precis runt hörnet, också delar man på en pizza) också kan vi köpa engångsgrillar också kan vi sitta där och mysa. När det börjar bli sent så hyr vi ett par filmer och går upp till Emilia och har värsta myskvällen och tittar på film. Om det blir dåligt väder kan vi flytta upp allting till Emilia och om någon behöver gå på toa så finns ju även den möjligheten. Kvällen kommer äga rum torsdagen den 5/6, alltså dagen före nationaldagen. Skriv en kommentar om ni vill komma och samt vilken tid ni slutar skolan den dagen. I veckans slut kikar jag vilken tid alla verkar sluta och bestämmer efter det en tid efter det.

Hoppas ni tycker det verkar trevligt. Men kom ihåg :
INGEN ALKOHOL
INGA KOMPISAR, BARA LAGET
och eftersom vi är på en offentlig plats måste vi
UPPFÖRA OSS PÅ ETT BRA SÄTT

Kom även ihåg att skriva om ni kan vara med på basketmatchen! Om ni inte fått någon info om den så kontaktar ni Jasmine snarast möjligt.

Ha det bäst!
Kramar
JASMINE OCH EMILIA B.B.

image54

image55

Kommentarer
Postat av: emilia.G

Hej! vad roligt :D
jag vet inte om jag kan,, men jag ska kolla de!!
Kramar

2008-05-26 @ 20:02:14
Postat av: Anonym

Hejsan!
Låter jättekul,=P
vi är lediga från skolan den dan
så jag kan komma närsom hälst.
PussPuss

2008-05-26 @ 21:38:23
Postat av: Anonym

Hej :D
Jag är också ledig från skolan den dan (vi kade öppet hus på en kväll så det är kompensation för det. Asså (för mej) ledigt för att ha dansat :D) jag kan när alla andra kan :) säg till om vad man ska ta med sig (jag kan ta med typ läsk om det behövs)
Kram

2008-05-26 @ 21:58:08
Postat av: Jasmine :)

Hej tjejer!
Vad roligt att ni kan komma. Vill bara påminna om att ni måste skriva vem ni är, så man vet :)
kram kram

2008-05-26 @ 22:08:43
URL: http://jasmines.devote.se
Postat av: Jennifer

Jag kan också den som inte har skrivigt namn är Lotta! Jag har nämligen exakt likadant. Vi uppträdde den kvällen och har alltså ledigt den dagen. =)

2008-05-27 @ 13:39:22
Postat av: Anna

hej!
jag kan:D jag slutar kl 15:30. Låter jätte kul!

kramkram :D

2008-05-27 @ 15:11:42
Postat av: camilla=)

jassi ja har inte ditt nr, kan inte kontakta dig, vad för basket match?

jag får se om ja kan.. skriver senare, du kan väl ringa mig jassi så ja fattar va du snackar om med basket grejjen:P
tack och puss

2008-05-27 @ 18:37:27
Postat av: VICTORIA

shit va kul :D
min kusin tar tyvärr studenten den dagen :( men jag kan försöka fixa så att jag är med på båda :)
jag slutar 15.30 den dagen :)
kram

2008-05-27 @ 20:15:31
URL: http://victoriawennstrom.blogg.se
Postat av: Jasmine :)

Hej Camilla!
Mitt mobilnummer står i det förra inlägget. Om jag råkar glömma ringa dig är det bara att ringa, men jag ska försöka komma ihåg det :)
Puss puss

2008-05-28 @ 07:16:58
URL: http://jasmines.devote.se
Postat av: Jennifer

Jag kan tyvär inte komma på den där andra grejen som vi snackade om på audition. Sry

2008-05-28 @ 18:09:53
Postat av: ssofiah

hejsan, jah slutar klockan 14.00
så jag kan nog :)
vad handlar det där om basketmatchen?
kan du ringa mig jassi och berätta?
puss

2008-05-28 @ 22:11:44
Postat av: Jasmine :)

Hej tjejer!
Jag har sjukt mycket att tänka på för tillfället så har ni några frågor får NI ringa upp mig. Vill inte låta grinig men det är ganska jobbigt att komma ihåg allting man ska göra. Så det skulle vara snällt om ni kunde ringa till mig. Numret står i det förra inlägget, men för säkerhets skull kommer det igen:
0704811843

2008-05-29 @ 07:33:01
URL: http://jasmines.devote.se
Postat av: Maryam

Hej hej fett nice med myskväll..
Men jag kan inte komma på basketmatchen.. fett pinsamt.. Men myskväll e okey.. kraamar

2008-05-29 @ 18:50:18
Postat av: Lotta

Hej! Jag kan tyvärr inte heller komma på basketmatchen men vi ses på myskvällen =) Kram

2008-05-31 @ 23:07:24
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/11998149
Postat av: Carro

Hejsan!
Måste tyvärr säga att jag och bella inte kan komma på basketmatchen, vi har sommaravslutning med klassen. Skulle vart så kul att komma men tyvärr:( Men ni får ha det super och kör järnet!

2008-06-01 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0