Extra träning?

Vi måste bestämma oss nu vilken dag,vilken tid och så.
Jag har messat emma men hon har nt svarat än jag frågade
om lokal. Det är bra om så många som möjligt skulle skriva
på bloggen och säg om de kan elr ej o när de kan.
Ni som har skrivit på bloggen det är bra ni får säga till de andra
att oxå skriva o måste kolla så de nt missar nåt.
Det verkar just nu som de flesta kan på söndag o då kanske vi
hinner skaffa lokal för lite svårt att skaffa det till imorrn och
informera alla. För det skulle ju vara kul att få se på våra pompoms
även fast de är i fel färg då. Jag kan hela helgen men på onsdag åker
jag bort och är borta i nästan två veckor för det skulle ju vara kul desto
snabbare vi får se pomisarna men vi kan ju annars ta det efter nyår och så
sista veckan vi typ har lov vad säger ni? =)

Vi hörs hare så bra amanda =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej:)

jag kan på söndag:D

kram / Rebecca

2009-12-18 @ 21:53:38
Postat av: Petra

Jag kan kanske inte på söndag. Ska åka och kolla på kattungar (vi ska köpa en) och sen köpa julklappar. det går inte att skjuta upp julklappsgrejjen eftersom vi ska byta på måndag och jag har inte kunnat tidigare :( Men det beror förstås på vilken tid det blir ;)

2009-12-18 @ 22:37:33
Postat av: agnes

Jag kan inte på söndag, ska vara borta hela dagen, vet inte när jag kommer hem men tror det är sent på kvällen, men annars kan de som kan på söndag gå då, så får vi andra pompomsen när vi börjar igen efter jul, eller kommer vi ha en till extra träning?

2009-12-19 @ 10:07:00
Postat av: amanda i prowlers

Jag vet nt hur det blir det verkar nästan som det nt blir nåt jag har nt fått nåt svar från emma än.

2009-12-19 @ 11:37:21
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag kan på söndag :D



Lisa

2009-12-19 @ 19:32:28
URL: http://lisaslisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0