Hejsan tjejor!

Hej, hej nu har Isabell kommit hit till bloggen också :)
Tänkte tacka er alla för söndagen, det kändes verkligen super tycker jag. Jag är glad att det gick så bra! jag tog lite bilder men inte så många. dom flesta vart helt konstiga men men.

Jag kan iaf föresten träna i helgen, så jag hoppas att det blir något, vore kul att se de efterlängtade pomsen (trots misstaget med dom..). Om vi ses så tycker jag att vi måste ta bilder ! ^^

När ska va ha vår filmkväll då tjejer? det tycker jag vi ska ha snart. Vore kul att titta igenom våra "uppträdanden", sen kan vi säket se nån annan film också när vi ändå är igång? :)

adda mig på facebook också :)   (isabell persson mullen)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen in xD jog tkr vi tränar på lördag (om alla kan?) men jag e sjuk just nu (har varit sen tisdags) så vi får se hur mkt jag e med :/ vi får kolla med Emma så vi kommer in, vilka tider som går och så många som möjligt måste ju kunna. Nästa gång vi tränar vill jag ha allas nummer också :)



kram

2009-12-17 @ 21:47:19
Postat av: Petra

Btw så filmkväll kanske kan vänta tills februari då den här terminens film kommer? :)

2009-12-18 @ 12:08:54
Postat av: amanda

Jag tkr vi ska ha träning imorrn lördag men vi måste ha en lokal oxå jag kan imorrn och på söndag=)

Aa är det nån som har snackat med emma nu för vi måste ju bestämma vilken tid och så. Vi så gärna se pompomsen för jag åker bort på onsdag o e borta nästan hela lovet tror jag. kraam

2009-12-18 @ 16:23:23
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: agnes

jag kan tyverr inte i helgen är borta både lördag och söndag. bara så alla vet :P

2009-12-18 @ 16:30:04
Postat av: amanda

okejj vad synd men vet nt om med blir nåt verkar inte så nu kraam

2009-12-18 @ 19:39:57
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: amanda

Hejsan igen! det är nog bättre om vi har träning på söndag för vi hinner nog nt fixa till imorrn tror jag. Jag har messat emma om lokal men hon har nt svarat.. kraam

2009-12-18 @ 20:11:56
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-18 @ 20:15:38
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: elisabeth

för mig passar det bäst att träna på lördag!

om söndag får de bli lite senare på eftermiddagen eller nåt isf, om jag ska kunna asså.

haha, nu vet alla det :)

2009-12-18 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0