Om pomsen!

Tjejor!

Jag har pratat med Emma och det blev såhär (tror jag ^^). De vi fick var svart-orange. Om vi vill kan vi byta tillbaka till de svart-silver-orange och isf så kommer vi få ha de andra tills de nya kommer.

De vi fick nu är svart plast och orange metallic och ser ut såhär:

...

Vi kommer att träna någon gång med de och sedan bestämma vilka vi vill ha. Emma föreslog nu i helgen eller i nästa vecka. Min helg är helt uppbokad utom typ innan 13-14 på lördagen  och på måndagen kan varken jag eller Rebecca (julavslutning+julmys med våra kompisar) men sen är det lov :)

När kan alla?

kram Petra :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

hejj jag kan nu i helgen och sen när lovet börjar åker jag bort så skulle gärna vilja att det blir träning nu i helgen =) kraam

2009-12-17 @ 20:57:13
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Heej!

Jag kan inte på lördag men på söndag :)

kram

2009-12-18 @ 16:11:58
URL: http://lisaslisaa.blogg.se/
Postat av: agnes

hej, jag kan nog efter julen är över :)

2009-12-18 @ 16:31:54
Postat av: beata

jag kan typ på söndag, annars kan man väl ta det på lovet ? :P

2009-12-18 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0