Sommar!

Hej tjejor!

Vet inte hur många som kollar här men har inte så många på facebook men kanske skriver nåt där sen. Kan vi inte träffas något i sommar? Antagligen då bara de "gamla" då ingen känner de nya men det blir kanske roligare utan dom ändå? :P Vi kan ju försöka hitta nån dag då så många som möjligt kan :)

Jag kommer inte kunna på vardagarna fram till midsommar för jag har fått sommarjobb och efter midsommar ska jag till skåne en vecka men sen är jag ledig fram tills 22/7 :)

btw vi kanske ska göra typ en facebookgrupp eller nåt? :D Det verkar ju vara där man är oftare än här. Eller har inte alla facebook?

Aja vi får se om någon ens läser detta ^^ Lägger upp lite bilder från UKK senare kanske men just nu sitter jag vid en skoldator...

/Petra

Kommentarer
Postat av: amanda

hejj!

jätte bra Petra att du skriver på bloggen =)

Man skulle kunna skicka ut sms till alla kanske,

jag har inte facebook. Jag kan de flesta veckor 24,25 föutom tis & ons, 27 kan jag bara på fre,lör & sön, 28,29,31 förutom mån & kanske fre, 32 och 33 så kan ganska mycket men kanske inte kan en till vecka men vet inte riktigt om det blir så

hoppas det blir kraam =)

2010-06-15 @ 11:18:13
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det ska bli roligt när säsongen börjar igen =D det är synd att det är uppehåll så länge =(

Saknar er hoppas ni har det bra och ser er till hösten =)<3

2010-08-09 @ 23:12:12
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Totte

Hej! vi är ett artistföretag som skulle behöva tre tjejer till ett företagsevent på vikingLine 6&7 juni

tre tjejer med POMPOM kan ni fixa detta?

hör av er till Totte på 08-239900

2011-05-27 @ 15:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0